FANDOM

Şablon:Protection

  French-flag  Mexspain
Wizard 6 troop moorgr0ve

"Sihirbaz'ın savaş alanında korku uyandıran bir etkisi var. Yerde veya gökte, nerede yıkıma yol açmak istiyorsanız, onu birkaç arkadaşıyla bir araya getirin ve hedefleri havaya uçurun."

Wizard lvl1
Wizard lvl3
Wizard lvl4
Wizard lvl5
Wizard 6 troop moorgr0ve
Level 1 & 2 Level 3 Level 4 Level 5 Level 6

  • Özet
    • Sihirbaz, kapşonlu bir pelerin, altın tokalı deri bir kemer ve aynı renk ayakkabılar giyen ve sihir yapan bir birliktir.
    • Sihirbazlar, Okçulara oldukça benzeyen, uzun menzilli ateş güçleri olan ve duvarların üstünden ateş edebilen birliklerdir. Atışları ateş topu şeklinde olur ve yüksek hasar verir, ancak hasara dayanıklılığı oldukça az olduğu ve savunma binaları tarafından kolayca öldürülebildiği için takviyeye ihtiyaç duyarlar. Sihirbaz genellikle gruplar halinde, ateş desteği sağlamak için veya (Okçular gibi) ateş gücünü artırmak için kullanılırlar, fakat az sayıda olduklarında da, özellikle aşağı seviyelerde oldukça etkilidirler.

  • Saldırı Stratejisi
    • Sihirbazlar birkaç sıçrama etkili ateşe dayanabilirler, ancak bir hedefe ateş eden savunma binalarına karşı zayıftırlar. Sürekli ateş altında dayanıksız oldukları için, Sihirbazlar genellikle daha dayanıklı olan Devler veya P.E.K.K.A'ların arkasından tutulurlar (veya Şifacı tarafından desteklenirler).
    • Duvarların arkasından veya belli bir mesafeden ateş edebildikleri için Havan ve Okçu Kulelerine yakalanmadıkları sürece hasar verebilirler.
    • Barbarlar, büyücüler için et kalkanı olarak kullanılabilirler, ancak dikkat edilmelidir, zira Havan ve Sihirbaz Kulesi'nin sıçrama etkili ateşinden etkilenirler.
    • Sihirbazlar savunmayı etkisiz hale getirmede oldukça etkilidirler; yüksek ateş güçleri küçük savunma kulelerini kolayca alteder. Bununla birlikte etkilerini artırmak için,birkaç P.E.K.K.A veya Dev kullanarak savunmanın dikkatini çekmek akıllıca olur.
    • Sihirbaz ateşi sıçrama etkisi yapar. Bu yüzden Klan Kalesinden çıkan düşman birliklerine karşı oldukça etkilidirler. Klan Kalesindeki birlikler ortaya çıktıktan sonra bir ya da iki tane Sihirbazi savaşa sürmek, Yıldırım Büyüsü'ne iyi bir alternatif olabilir.
    • Güçlü bir savaş tekniği de kalabalık bir büyücü grubunu 2 adet Şifacı ile desteklemektir. Bu şekilde tek hedefe ateş eden savunmalar bir tek büyücüyü hedeflerlerken, diğerleri işlerini hallederler. Sıçrama etkili hasar Şifacı'nın verdiği güçle büyücüleri kolayca öldüremez.
  • Savunma Stratejisi
    • Büyücüler mükemmel savunma birlikleridir. Zira düşman birliklerine duvarların arkasından ateş edebilirler. Düşman birlikleri, saldırı sırasında Klan Kalesinden çıkan bir büyücü gördüklerinde, arada bir duvar olsa bile Büyücü'ye yönelirler.

  • Yükseltme Farklılıkları
    • Seviye yükseldikçe büyücünün pelerini ve elinde tuttuğu ateş renk değiştirir.

  • Önemsiz ayrıntılar
    • Büyücüler çoğunlukla ileri seviyedeki oyuncular tarafından yüksek ateş gücü ve göreli olarak daha dayanıklı oldukları için Okçu'ların yerine kullanılır.
    • Barınma alanına oranla ateş gücü hesaplandığında Büyücü oyundaki en yüksek ateş gücüne sahip birliktir. Örneğin 6. seviyede bir büyücü kapladığı yer başına 45 hasar verirken (saniyede 180 hasar), 6. seviye bir Balon 32.6 hasar verir. (saniyede 162 hasar)
Tercih Edilen Hedef Saldırı Türü Barınma Alanı Eğitim Süresi Hareket Hızı Saldırı Hızı Gerekli Kışla Seviyesi Menzil
None Area Splash 0.3 Tile Radius (Ground & Air) 4 8m 16 1.5s 7 3 tiles
Seviye Saniye Başına Hasar Hasar puan Hasar dayanıklılığı Eğitim Maliyeti

[1]

Yükseltme Maliyeti

[2]

Gerekli Laboratuvar Düzeyi Yükseltme Süresi
1 50 75 75 1,500 N/A N/A N/A
2 70 105 90 2,000 150,000 3 1 day
3 90 135 108 2,500 450,000 4 2 days
4 125 187.5 130 3,000 1,350,000 5 3 days
5 170 255 156 3,500 2,500,000 6 5 days
6 180 270 164 4,000 7,500,000 8 14 days

Şablon:UpgradeProgression

Birlikler
1. Kademe BarbarOkçuGoblin
2. Kademe DevDuvar YıkıcıBalonBüyücü
3. Kademe ŞifacıEjderhaP.E.K.K.A
Kara İksir Birimleri DalkavukYaban Domuzu BinicisiValkyrieGolemCadı
Kahramanlar Barbar KralOkçu Kraliçe
Büyüler Yıldırım Büyüsüİyileştirme BüyüsüÖfke BüyüsüAtlama BüyüsüDondurma BüyüsüNoel Sürprizi

Also on FANDOM

Random Wiki