FANDOM

KIŞLA Edit

Kışla düşmanlarına saldırmak için asker eğitmeni sağlar. Destansı savaşlar kazanan gelişmiş birimlerin kilidini açmak için kışlayı yükselt.

Kışlalar iksir kullanarak asker eğitmenizi sağlar. Bu gruplar eğitildikten sonra ordu kamplarına gönderileceklerdir. Yükseltilirken asker üretemezler, bu anlarda tüm birliklerinizi üretmek için gerekli toplam zaman artacaktır. Kışlaları yükseltirken bu durum göz önünde bulundurulmalıdır.

Kışlalarınızda asker üretimini seçerek belirledikten sonra elmaslar yardımıyla eğitimlerini anında bitirebilirsiniz; bunun için gerekli elmas maliyeti eğitimin bitmesi için gereken toplam zamanla doğru orantılıdır. Ayrıca birlik eğitimini 2 saatliğine hızlandırmak için bir seçenek de bulunmaktadır. Bu hızlandırma seçeneğinin maliyeti 10 elmastır ve seçilen kışlaların üretimini4 katına çıkaracaktır.

Not: Hızlandırıcının zamanlayıcısı kışlaları kullanmasanız dahi azalmaya devam edecektir, bu yüzden eğer kullanmayacaksanız kışlalarınızı boş yere hızlandırmayın.

Bir kışlayı hızlandırmak için tıkladığınızda bir saat belirecektir. Kışlada üretmek için tıkladığınız bir birliği geri çekmek tamamen cezasız bir eylemdir. Ödemiş olduğunuz iksirin %100’ ünü geri alırsınız.

Ordu kamplarınızın alabileceğinden çok asker üretebilirsiniz ve bu iki nedenden dolayı kullanışlı olacaktır:

  1. Bir savaşa girmeden önce asker üretebilirsiniz (tekli oyuncu veya çoklu oyuncu savaşları). Saldırmak için hedef aradığınız andan itibaren kışlalarınızdaki asker üretimi başlayacaktır. Bu da savaşlar arası zaman dilimini kısaltacaktır.
  2. Çevrimiçi olmadığınız zamanlarda iksirinizi saklamak için bu yöntemi kullanabilirsiniz. Bu şekilde 603,200 iksir saklanabilir (üç adet 4. seviye ejderha,, yedi adet 6. seviye duvar kırıcı ve bir adet 6. seviye okçu, 4 adet 10 seviye kışlada saklanabilir). Yeniden çevrimiçi olduğunuzda kolayca askerlerinizin maliyetini geri isteyebilirsiniz ve iksirinizi bu şekilde muhafaza etmiş olursunuz.

Düşük seviyeli köy binasına sahip iksir korumak isteyen oyuncular için şu sıra takip edilebilir: Ejderhalar, duvar yıkıcıları, okçular (yani başarıdaki sıralamanın tam tersi). Ancak, Ejderhadan önce P.E.K.K.A.’yı yükselttiyseniz, onların alan başına düşen maliyetleri daha fazla olacaktır.

Eğer bir kışla yıkılırsa yine de üretim sırası sabit kalacaktır. Ayrıca ordu kampınızda boş yer varsa yeni birimler üretmeye davam edecektir.

Yükseltme farklılıkları

  • Kışlalar 5. seviyeden sonra görsel değişikliklere uğrar.
  • İlk inşa edildiğinde, kışlalar kırmızı çatıları ve küçük bir penceresi ve kapısız bir girişi olan kare binalardır. Çatısında çapraz şekilde kılıçlar bulunmaktadır. Binanın kendisi geniş bir inşaatçı kulübesine benzemektedir. Kılıçlar o seviyede açılan barbarları sembolize etmektedir.
  • 2. seviyede, kulübelerin iki tarafında okçu hedefleri belirmektedir (birkaç ok ile tamamlanmaktadır) ve kışlanın etrafında taşlar bulunmaktadır. Okçu hedefleri bu seviyede açılan okçuları sembolize etmektedir.
  • 3. seviyede, kışlanın çatısının bir kısmı sivri bir şekilde eğimlidir. Kışlalar daha sık kullanılan bir görünüme sahiptirler ve kapısında 3 adet barbar kılıcı bulunmaktadır. Kışlaların görünümünde goblinlerle ilgili hiçbir temsil bulunmamaktadır.
  • 4. seviyede, okçu hedeflerinden biri yapının ön kısmında tekrar belirmektedir (kapının sol tarafında) ve duvardaki oklardan biri kaldırılmıştır. Duvardaki barbar kılıcı kapıya taşınmıştır. Kışlaların görünümünde devlerle ilgili hiçbir temsil bulunmamaktadır.
  • 5. seviyede, küçük tahtadan (1. seviye duvarlardan yapılmış) bir bariyer yapının bir kenarına eklenmiştir. Kılıçlı kapı yerini üzerinde bombalar olan bir kapıya bırakmıştır. Öte yandan yerde iki adet kemik bulunmaktadır. Duvar, kemikler ve bombalar duvar yıkıcıyı sembolize etmektedir.
  • 6. seviyede, duvarlar yerini tahtadan platformu destekleyen tahtadan bir kafes yapısı içeren balona bırakıyor (1. seviye okçu kulesine benzer). Aynı zamanda yükselen tahta platformdan da bir ip sarkmaktadır ve yerdeki küçük bir kazığa bağlanmıştır.
  • 7. seviyede, üzerinde bombalar olan kapı yerini bir büyü kazanına bırakmaktadır. İki kemik de yok olmuştur. Bu kazan sihirbazları sembolize ediyor.
  • 8. seviyede, balon platformu çok daha sağlam bir şekilde yerleştirilmiş ve yükseltilmiştir (altın metal versiyonu). Kare tahtadan olan platform yerini güneş şeklinde bir tasarıma bırakıyor. Altından platformun bu seviyede açılan şifacıyı sembolize ettiği düşünülüyor.
  • 9. seviyede, çatıdaki devasa kılıçlar yerini muhtemelen erimiş lavdan yapılmış, aynı renge sahip dikdörtgen biçiminde bir yapıya bırakıyor. Düşünülecek olursa bunun temel sebebi ejderhalar olacaktır, ateşli bir nefes ve 4. seviyedeki ateşli gözler.
  • 10. seviyede, tüm yapı gri metale bürünüyor. Kapıda barbar kılıcı yeniden beliriyor ve büyü kazanının yerini alıyor. Buna ek olarak, geniş delik de yerini devasa bir P.E.K.K.A. başına bırakıyor.

2012 Yılbaşı güncellemesinden beri kışlalar eğitim sırasında bir ışık saçıyor. Eğer kışlanız birlikleri eğitirken yükseltilirse, birliklerin eğitimi tamamlanmayacaktır. Aynı zamanda harcamış olduğunuz iksiri de geri alamazsınız ve eğitim sırasında yeni birlik de eğitemezsiniz. Bu konuda bir açık var. Açık yalnızca birlikleriniz ordu kamplarına yürürken gerçekleşmektedir ve eğer ordu kamplarınızın etrafı hiçbir açık olmayacak şekilde tamamen duvarlarla kaplıysa işe yaramaktadır. Eğer yükseltme sırasında kışlanın içinde eğitilen askerleriniz varsa, “eğitim sonrası birlik sayısı” toplamına yükseltme bitene kadar dahil edilmeyeceklerdir.

Eğer laboratuardaki yükseltmeniz kışlanızda eğitim sürerken biterse, askerleriniz laboratuar geliştirmesinden önce eğitilmeye başlanmış olsa bile yükseltilmiş seviye olacaklardır. Yükseltilmiş birimlerin maliyeti yükseltilmemiş hallerinden daha çok iksir gerektirirler. Fakat bu özelliği, bazı oyuncular laboratuar gelişimini kışladaki birlik eğitimine denk getirerek iksirden kar etme yöntemi olarak kullanıyorlar.

Kışlalarda güncel olarak eğitilebilen toplam 10 farklı birlik vardır.

Seviye Maliyet İnşaat Süresi Deneyim Puanı Hızlandırma Maliyeti Hasar Puanı Üretim Kuyruğu Köy Binası Seviyesi Açılan Asker Birimi

Seviye 1

200  1dakika 10  250 20 1

Barbar

Seviye 2

1,000  15dakika 30  10  290 25 1

Okçu

Seviye 3

2,500  2saat 84  10  330 30 1

Dev

Seviye 4

5,000  4saat 120  10  370 35 2

Goblin

Seviye 5

10,000  10saat 189  10  410 40 3

Duvar Yıkıcı

Seviye 6

80,000  16saat 240  10  450 45 4

Balon

Seviye 7

240,000  1gün 293  10  490 50 5

Sihirbaz

Seviye 8

700,000  2gün 415  10  530 55 6

Şifacı

Seviye 9

1,500,000  4gün 587  10  570 60 7

Ejderha

Seviye 10

2,000,000  6gün 720  10  610 75 8

P.E.K.K.A

Aşağıdaki tablodan hangi seviye köy binasında, kaç adet kışla yapabileceğinizi görebilirsiniz.

Köy Binası 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kışla Seviyesi

Seviye 1

Seviye 4

Seviye 5

Seviye 6

Seviye 7

Seviye 8

Seviye 9

Seviye 10

Seviye 10

Seviye 10

Toplam Adet x1 x2 x2 x3 x3 x3 x4 x4 x4 x4

Resmi:

OYUNA MADENCİ VE BEBEK EJDER GELMİŞ BULUNMAKTADIR

Also on FANDOM

Random Wiki