FANDOM

Şablon:Protection

  ChinaFlag  HungaryFlag  French-flag  Mexspain
Airdefense8

"Bu uçaksavar kulesi uçan düşmanları telef eder, ancak yerdeki kötüleri hedef alamaz. Havada olabildiğince geniş bir alanı kapsaması için akıllıca yerleştir."

Air Defense1 Air Defense2 Air Defense3 Air Defense4
Seviye 1 Seviye 2 Seviye 3 Seviye 4
Seviye 5 Seviye 6 Seviye 7 Seviye 8

  • Özet
    • Hava savunması çok yüksek saniye başına hasara ve hava birliklerine karşı savunma kapasitesine sahip güçlü bir savunma binasıdır.
    • Hava savunmaları aynı anda sadece bir düşmanı hedef alabilir ve saldırabilir.
    • Kara birliklerine zarar veremez, Köy Binası gibi daha önemli bir hedefe saldırmadan önce dikkatlerini dağıtmak dışında bir etkileşimde bulunamaz.

  • Savunma Stratejileri
    • Hava savunmasının çok yüksek saniye başına hasarı ve çok uzun menzili vardır. Oyun içi açıklamanın da belirttiği gibi, en fazla alanı kaplayacak şekilde konuşlandırılmaları en doğrusudur. Seviye 8 ve üzeri Köy Binası için yaygın bir savunma stratejisi hava savunmalarını Köy Binası çevresine üçgen biçiminde yerleştirmektir (veya 4. hava savunması da açıldıktan sonra baklava biçiminde).
    • Hava Savunması hedef değil, sadece savunma yapısı olarak kara birlikleri aracılığıyla saldırganlar için popüler bir ilk hedeftir. Onları iyi savunduğunuzdan emin olun. Onlar size Balonlar, Ejderhalar ve Şifacıların gökyüzünden temizlenmesine yardımcı olacaktır. Hava Savunmaları sadece Okçu Kuleleri ve Sihirbaz Kulelerinin işini bazı zamanlarda kesmemek için vardır (ve genellikle hava birimleri çok olur).
    • Mümkünse, ilk savunma hatlarının arkasında Hava Savunmasını tutun (yani Topların ve Okçu Kulelerinin arkasında), tercihen bir duvar ile. Bu Hava Savunmasının bir büyük Dev ve ya Golem tarafından hızlı bir şekilde yok edilmesini engeller ve Şifacı Hava Savunması yüzünden erken konuşlandırılmaz. Artık Devler Hava Savunmasını yok etdikten sonra, Şifacı dağıtılmadan önce kulelerin rütbeni daha fazla azaltmamak için düşmanları kendi safları dışında tuta bilirler.
  • Saldırı Stratejileri
    • Yok edilmeleri hava saldırısını kolaylaştıracağından hava savunması ilk önce saldırılan bir hedeftir. Şifacılar hava savunmalarına karşı çok duyarlıdırlar; bu yüzden onları alana sürmeden önce Devler ile hava savunmalarını yok etmek akıllıca bir hamledir. Hava savunmaları kara birlikleri tarafından kolaylıkla yok edilebilirler.
    • Uzak menzilden bir veya iki atakta yok edilebildiklerinden, Balonlarınızı hava savunmasından uzak tutmanız akıllıca olacaktır.
    • Ejderhalara karşı etkili sayılabilecek olsalar da, bir veya iki ejderhayı hava savunmasını meşgul etmek için kullanıp Balonlarınızın kara savunmalarını hızlıca yok etmesi için zaman kazanabilirsiniz.

  • Yükseltme Farklılıkları
    • Hava savunmaları seviye 4, 7 ve 8de gözle görülür değişikliklere uğrarlar.
      • İnşa edildiği anda Hava Savunması sadece tahta bir fırlatıcı ve kırmızı/siyah bir roket içerir. Fırlatma bölümü metal bir şeride sahiptir.
      • 2. ve 3. Seviyede ek kırmızı-siyah roketler fırlatıcıya eklenir.
      • 4. Seviyede ikinci tahta fırlatıcı eklenir, her fırlatıcıda ikişer siyah uçlu roket bulunur.
      • 5. Seviyede Hava Savunması fırlatıcılarından birine beşinci siyah uçlu roketini katar.
      • 6. Seviyede üçüncü tahta fırlatıcı eklenir, her fırlatıcıda ikişer siyah uçlu roket bulunur.
      • 7. Seviyede üç fırlatıcının yerini içinde beş siyah uçlu roket bulunan geniş bir fırlatıcı alır.
      • 8. seviyede, Hava Savunma koyu metal bantlar ve altın perçinler ile birlikte, kırmızı bir kat boya alır. Bu V-2roketlerine benzer sarı ve siyah bir satranç tahtası desenine benzer boyanmıştır dört büyük siyah uçlu roketlerle doludur 

  • Önemsiz şeyler
    • Hava roketleri havai fişek görsellerine sahip. Onlar patladığında yeterince dikkatlice bakarsanız, ışıklı küçük bir gösteri görebilirsiniz.
    • 1. Seviyeden 6. Seviyeye kadar, Hava Savunması roketlerin sayısının düzeyine karşılık artırmakda. Ancak 6. seviye sonrasında her seviyede aslında bir roket kaldırır.
    • Hava savunmasında gördüğünüz füzeler görsel amaçlı, yani Hava Savunmasında sınırsız cephane vardır ve menzildeki,hayatta kalan Hava Askerlerine olduğu gibi ateşlemeye devam edecek
    • Çoğu ülkelerde Hava Savunmasına  Hava Defansı denir

  • Simgelerin açıklamaları
    • Bilgi
      – Bu simgeye tıkladığınız zaman Hava savunmasının hangi seviye olduğunu, Saniye başına hasarı,  İsabetini,Hızını,Hasar türünü,Hedefler ve Favori hedefler hakkında bilgi ala bilirsiniz. 
    • Yükselt
       – Eğer yeterli kaynak ve boşta olan inşaatçınız varsa bu simgesine basarak havanı bir sonraki seviyeye yükseltir.Hava savunması maksimum düzeyde olduğunda bu simge gösterilmez.
    • Şimdi Bitir
      - Sadece bir yükseltme işlemi sırasında bu simge görüntülenir.Bu simgeye basıldığında görüntülenen taşları ödeyerek halen devam yükseltmeyi bitirir .
    • İptal
      - Bu simgeye basıldığında şu anda devam yükseltmeyi iptal eder. Yalnızca bir yükseltme işlemi sırasında bu simge görüntülenir.
Köy Binası seviyesi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Hava savunması sayısı 0 0 0 1 1 1 2 3 4 4
Seviye Saniye başına hasar Atış başına hasar Hasar puanı Maliyet Gold İnşa süresi Kazanılan Tecrübe XP Gereken köy binası seviyesi
1 80 80 800 22,500 5 saat 134 4
2 110 110 860 90,000 1 gün 293 4
3 140 140 900 270,000 3 gün 509 5
4 160 160 940 540,000 5 gün 657 6
5 190 190 990 1,080,000 6 gün 720 7
6 230 230 1,040 2,160,000 8 gün 831 8
7 280 280 1,100 4,320,000 10 gün 929 9
8 320 320 1,160 7,560,000 12 gün 1,018 10
Menzil Saldırı hızı Hasar tipi Hedef alınan birlik tipi Boyut
10 1s Tek hedef Hava 3x3
Binalar
Savunma Binaları TopOkçu KulesiHavanHava SavunmasıSihirbaz KulesiGizli TeslaX-TopuCehennem KulesiDuvarTuzaklar
Kaynak Binaları Altın Madeniİksir ToplayıcıKara İksir SondasıAltın Deposuİksir DeposuKara İksir Deposuİnşaatçı Kulübesi
Ordu Binaları Ordu KampıKışlaİzbe KışlaLaboratuvarBüyü FabrikasıBarbar Kral (Altar)Okçu Kraliçe (Altar)
Diğer Binalar Köy BinasıKlan KalesiDekorasyonlarEngeller

Also on FANDOM

Random Wiki