FANDOM

Şablon:Protection
  French-flag  Mexspain
Troop-WallBreaker

"Duvar yıkıcının taş kalbini, en iyi duvarları yıkmak yumuşatır. Bunların birkaçı koca bir BOM ile, yer birlikleri için geçiş yolu açacaktır."

Wallbreaker lvl1
Wallbreaker lvl3
Wallbreaker lvl5
Level 1 & 2 Level 3 & 4 Level 5 Level 6

  • Özet
    • Duvar Yıkıcı'nın görünümü başında kahverengi bir pilot şapkası, sağ gözünde bir çizik olan küçük bir iskelet biçimindedir. Elinde kocaman bir bomba taşır.
    • Duvar Yıkıcı en yakınında bulunan duvarlarla korunmuş binanın duvarına doğru koşar ve bir kamikaze gibi elindeki bombayı patlatır. Duvara, binaya ya da bir birliğe zarar verebilir. Hedefine sıçrama etkisi yapar ve duvarlara 40 kat fazla etkide bulunur. 
    • Duvar Yıkıcı hedefine ulaşıp bombasını patlatınca kendi de ölür.
    • Duvar Yıkıcı bir duvardan uzağa bile bırakılsa, duvara ulaşıncaya kadar koşar.

  • Saldırı Stratejisi
    • Duvar Yıkıcıları Duvarları bütün diğer birliklerden daha çabuk şekilde yıkarlar ve Devler ve diğer birliklerin  rakibin binalarına yaklaşmasını sağlarlar.
    • Duvar Yıkıcılar duvarlarla korunmuş (tamamen veya kısmen) en yakın binayı arar ve o binaları koruyan duvarlara yönelir. Duvar Yıkıcının çalışma yöntemi aşağıdaki videoda tam olarak görülebilir. 
    • Duvar Yıkıcılar epey miktarda İksir'le üretilir ancak hasara dayanıklı olmadıkları için kolayca kaybedilebilirler. Bu yüzden çoğu kez savunmayı oyalamak için önden bir veya iki Dev gönderilir. Ardından Duvar Yıkıcılar hedeflenen duvarlara doğru yollanır.
    • Devler ve Duvar Yıkıcılar harika bir takım oluştururlar. Devler savunmanın dikkatini üzerlerine çekerken, Duvar Yıkıcılar duvarları indirir. Böylelikle Devler daha başarılı şekilde savunma binalarını imha edebilir. Takım çalışmasıyla herşey mümkündür.
    • 2 Duvar Yıkıcıyı hızla arka arkaya göndermek çok etkilidir.Her ikisi de arka arkaya  düz bir hat üzerinde ilerlerler. eğer birinci Duvar Yıkıcı ilk duvarı yıkarsa, ikinci Duvar Yıkıcı bir içteki duvarı yıkmak için yoluna devam eder.
    • Duvar Yıkıcılar hasara hiç dayanıklı olmadıkları için dikkatli kullanılmadılır.
    • Duvar Yıkıcıları bırakmadan önce, patlamadan önce ölmelerini engellemek amacıyla, ateşi üzerlerine çekmeleri için bir çift Barbar gönderebilirsiniz. Barbar'ları hedeflenen Duvar'dan biraz daha uzağa yerleştirerek, Havan ve Sihirbaz Kulesinin sıçrama etkisinden Duvar Yıkıcıları koruyabilirsiniz.
    • Duvar Yıkıcılar sıçrama etkisi yaptığı için duvara bitişik olan binalara da zarar verirler.
    • Eğer hiç duvar kalmazsa ve Duvar Yıkıcıyı gönderirseniz, en yakın binaya gider ve patlar, ancak binalara duvarlara oranla çok daha az zarar verir. Örneğin, 5. seviye bir Duvar Yıkıcı bir binaya 46 zarar verirken, bir duvara 40x46=1840 zarar verir.
  • Savunma Stratejisi
    • Duvar Yıkıcılar aralıklı tuzak duvarlarla aldatılamaz.
    • Eğer bir Duvar'ın arkasında bina görünmüyorsa Duvar Yıkıcı o duvarı hedeflemez.
    • Duvar Yıkıcıların tek başına duran duvarları hedeflemediğine dikkat edin. Duvar Yıkıcının bir duvarı hedeflemesi için en azından 3 adet birleşik duvar olması ve bir binayı kısmen ya da tamamen koruyor olması gerekir.
    • Çift sıra duvar yapmak, Duvar Yıkıcı karşısında işe yaramaz, çünkü Duvar Yıkıcılar sıçaram etkisi yapar ve aynı anda birkaç seviye duvarı imha edebilir.
    • Klan Kalesinde Duvar Yıkıcı varsa, saldırı durumunda düşman birliklerine saldırırlar. Ancak savunma amacıyla Duvar Yıkıcıları kullanmak oldukça işlevsizdir.

  • Yükseltme Farklılıkları
    • Duvar Yıkıcının görünümü 3, 5 ve 6. seviyede değişir. Her seviyede elindeki bomba biraz daha büyür. 6 seviyede elinde büyük bir patlayıcı fıçısı taşır.

Tercih Edilen Hedef Saldırı Türü Barınma Alanı Eğitim Süresi Speed Attack Speed Barracks Level Required Range
Walls (Damage x40) Area Splash 2 Tile Radius (Ground Only) 2 2m 24 1s 5 1 tile
Level Damage Damage vs. Walls Hitpoints Training Cost Elixir Research Cost Elixir Laboratory Level Required Research Time
1 12 480 20 1,000 N/A N/A N/A
2 16 640 24 1,500 100,000 2 1 day
3 24 960 29 2,000 250,000 4 2 days
4 32 1280 35 2,500 750,000 5 3 days
5 46 1840 42 3,000 2,250,000 6 5 days
6 60 2400 54 3,500 6,750,000 8 10 days

Şablon:WBvsWall

Şablon:UpgradeProgression

Clash of Clans

Flammy's ULTIMATE Wall Breaker Guide10:57

Flammy's ULTIMATE Wall Breaker Guide

How to effectively use the new Wall Breakers in many situations

Birlikler
1. Kademe BarbarOkçuGoblin
2. Kademe DevDuvar YıkıcıBalonBüyücü
3. Kademe ŞifacıEjderhaP.E.K.K.A
Kara İksir Birimleri DalkavukYaban Domuzu BinicisiValkyrieGolemCadı
Kahramanlar Barbar KralOkçu Kraliçe
Büyüler Yıldırım Büyüsüİyileştirme BüyüsüÖfke BüyüsüAtlama BüyüsüDondurma BüyüsüNoel Sürprizi