FANDOM

Şablon:Protection

"Bu koca adamlar sakin görünüyor olabilirler; kendilerine bir taret ya da top gosterinde, nasil delirdiklerini gorun! Yavas, fakat dayanikli olan bu savascilar, darbeleri savusturmada bir numaradirlar.''

[[File:Giant_lvl1.jpg
[[File:Giant_lvl3.jpg
[[File:Giant_lvl5.jpg
[[File:Giant_lvl6.jpg
Level 1 & 2 Level 3 & 4 Level 5 Level 6

  • Özet
    • Devler yüksek hasara dayanabilen iri birliklerdir, ancak kapladıkları barınma alanına kıyasla oldukça az zarar verebilirler. Ana hedefleri Savunma Binalarıdır, öyle ki birkaçı biraraya geldiklerinde bir köyü felce uğratacak kadar güçlü olurlar. Hasara dayanıklılıklarından dolayı, oyuncular genellikle devleri ilk önce savaşa sürüp, daha zayıf olan diğer saldırı birliklerini savunma binalarından korumaya çalışırlar.

  • Saldırı Stratejisi
    • İyi bir baskın stratejisi Ordu Kamplarını devler ve Okçularla doldurmaktır, zira ikisi birlikte bir köyü kolaylıkla imha edebilirler. Savunma binalarını imha etmek için önce devleri sürün, Savunma binaları devlerle uğraşırken, Okçuları sürüp tüm ganimeti toplayın.
    • Yağmanın başlangıcında, Havan/Sihirbaz Kulelerinin alabildiğine yakınına birkaç dev bırakın. Havan devlere ateş eder etmez, gerekli sayıda Duvar Yıkıcı gönderip, devlerin önündeki duvarları yıkın. Havanlar ve Sihirbaz Kuleleri imha olduktan sonra Goblin ve Okçu gibi hasar dayanıklılığı daha az olan birliklerinizi salıp, köyü talan etmelerini seyredin.
    • Devler hasara dayanıklı olmalarına karşın, yavaştır ve hasar verme gücü azdır. Bu yüzden onları gruplar halinde gönderin ve hatta mümkünse bir Şifacı ile etkilerini artırın.
    • Devler grup halinde duran savunma birimlerine karşı zayıftır.
    • Devleri, göreli olarak ucuz oldukları için, hasar verme kapasitesi daha yüksek ve pahalı olan birimler için birer et kalkanı olarak da kullanabilirsiniz.
    • Bir diğer strateji devleri bir veya daha fazla Şifacı ile birlikte göndermektir. Ancak Hava Savunmasına ve diğer hava savunma kulelerine dikkat edin, zira Şifacılar oldukça zayıftır ve kolayca imha olurlar.
    • Devler, hasara dayanıklılıklarından dolayı Barbarlardan daha fazla dikkat dağıtırlar. Bu yüzden, Havan saldırılarından ve diğer parçacık etkili saldırılardan daha az etkilenirler ve yok edilmeleri daha zordur.
  • Savunma Stratejisi
    • Devler yavaş oldukları için tahmin edilebileceği gibi Yaylı Tuzak'lardan fazlaca etkilenirler. Bunu savunmanızda bir avantaja dönüştürüp, savunma binaları ile duvarlar arasında stratejik boşluklar bırakıp buralara Yaylı Tuzaklar yerleştirebilirsiniz.
    • Devler Klan Kalesi'nde savunma amacıyla da oldukça iyidir. Hasara dayanıklılıklarından dolayı düşman birliklerini birkaç savunma binası kadar oyalayabilirler. (Bir Yıldırım Büyüsü onları yok etmeye yetmez.) Devleri klan kalesinde savunma amacıyla kullanmanın dezavantajlı yönü ise beş birim alan kaplamalarıdır. Eğer düşman birlikleri bir defada bir devi imha edebilecek kapasitede birlikler ise, bir dev yerine beş barbar kullanmak daha anlamlı olur. Zira beş barbarı yok etmek beş kez daha uzun zaman gerektirecektir.

Yükseltme Farklılıkları

  • Devlerin her seviyesinde küçük değişiklikler olsa da, en önemli değişiklik 6. seviyede olur. Uzun, kalın bir kırmızı sakalı çıkar ve omzuna siyah bir pelerin alır.

Tercih Edilen Hedef Saldırı Türü Barınma Alanı Eğitim Süresi Hareket Hızı Saldırı Hızı Gerekli Kışla Seviyesi Menzil
Savunma Meydan (Sadece yer) 5 2m 12 2s 4 1 tile
Seviye Saniye Başına Hasar Hasar puanı Hitpoints Eğitim Maliyeti

[1]

Yükseltme Maliyeti

[2]

Gerekli Laboratuvar Seviyesi Yükseltme Süresi
1 11 22 300 500 N/A N/A N/A
2 14 28 360 1,000 100,000 2 1 gün
3 19 38 430 1,500 250,000 4 2 gün
4 24 48 520 2,000 750,000 5 3 gün
5 31 62 670 2,500 2,250,000 6 5 gün
6 42 84 920 3,000 6,000,000 7 10 gün

Şablon:UpgradeProgression

Birlikler
1. Kademe BarbarOkçuGoblin
2. Kademe DevDuvar YıkıcıBalonBüyücü
3. Kademe ŞifacıEjderhaP.E.K.K.A
Kara İksir Birimleri DalkavukYaban Domuzu BinicisiValkyrieGolemCadı
Kahramanlar Barbar KralOkçu Kraliçe
Büyüler Yıldırım Büyüsüİyileştirme BüyüsüÖfke BüyüsüAtlama BüyüsüDondurma BüyüsüNoel Sürprizi

Also on FANDOM

Random Wiki